tisdag 27 december 2011

Rea

Hej!
Idag var det dags för mellandagsrea. Som vanligt så hittar jag inte så mycket när det väl är rea, och om jag väl hittar nått så är det såklart inte på rea. Hmm...
Fick iaf med mig ett par jeans, två koftor, 2 par örhängen och 1 mössa :)

Annars idag har jag varit hos tandläkaren. Sista gången gratis :o skulle inte förvåna mig om jag börjar få hål nu när jag måste betala, har nämligen aldrig haft hål, duktigt jag vet!

Har även hälsar på mormor som fortfarande är utan ström, stackarn! Är så glad att vi fått tillbaka den, fast telefonerna funkar dock inte ännu. Men konstigt nog fungerar internet, skumt de där! :s

Nu sitter jag här och leker med mammas nya leksak, iPad 2. Hon verkar ju i alla fall ha lärt sig lite om den, trodde jag inte ;)

Nu är det dags för att packa klart och fika innan det blir till att sova. I morgon bär det av till Lima där det blir tävlingar i två dagar. Ha det kung! Puss&kram Vickan.

"Lev idag! I morgon kan det vara försent.."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar