fredag 23 december 2011

Dan före dan!

Hejhopp!
Nu börjar det dra ihop sig, snart är det jul.
Igår anlände jag hem till Njutånger där huset var fullt av julstämning. Mysigt!

Den här veckan har varit chill i skolan. Gjorde det där hemska grammtikprovet i engelskan, HEMSKT! Fick faktiskt G på det, mycket mycket nöjd! Endast 3 poäng ifrån VG, inte illa för att vara mig ;)
Annars så har det varit julbord och massa annat mys.
I onsdags blev det lilla julafton hemma hos Anton. Fick massor av paket, bland annat ett vääääldigt fint armband! Så gulligt! <3

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Bingolotto och är trött. Blev jobbiga intervaller i morse. Roligt på hemmabanan! :D
Annars idag har jag och mamsen fikat hos mormor och bara slappat runt mest. Åkte även och kolla på när lillkusinen Hanna och hennes kompisar hoppade med hästarna. Förstår inte hur dom vågar rida på dom där!? :o Läskiga ju!
Ikväll tog jag och pappa släpvagnen med skoter och grejer och for upp till skogen och gjorde spår tills i morgon när det blir skidåkning. Klart man ska åka skidor på julafton! :)

Nu ska jag ta mig några vitpepparkorn och hoppas på att klara mig från magsjukan som går överallt. Flera av kusinerna har magsjuka, inte kul! :/ Men jag SKA klara mig, peppar,peppar!

Bjussar på lite bilder också.

Läskiga varselser ;)

Pappa och jag uppe i skogen ;)

Våran fina gran! Oslagbar faktiskt ;)

MItt fina armband jag fick av min fina Anton <3
Ha det bra sålänge så hörs vi nog i morgon :)
Hejsvejs! /Vickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar