måndag 19 december 2011

No name

Godmorgon alla glada. Idag är det måndag vilket innebar morgonstyrka vid sådär 20 i 7 men inte klagar vi för det, skönt att få det gjort!
Helgen har inte varit allt för ansträngande tränade igår valla bort mig totalt kan man också säga, inte kul när det blir så, som tur va så skulle aj g bara gå upp för backarna och bokstavligen jag gick!
Har även ätit Tacos två gånger i helgen och misslyckades med lördagens lyx middag, brända köttbullar klumpig sås och  hårda potäter som tur hade vi kladdkaka och rivigt teee till efterätt som man typ åt tills man ville spy, men det var de värt!
Min mat till vänster och saras till höger, våga vägra äta FISK!

Har även försökt mig på lite Engelska också :D duktig hjaaa
Nu ska jag dra på lektion hööörs heeeeej hälsa hem! // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar