fredag 9 december 2011

Jag ser det snöar!

Idag hör man ett pling i telefonen och kollar och ser ett grattis på namnsdagen från settis! Jaa idag är det Anna så alla därute som heter det mer än jag, Grattis!

Ikväll är det tävling i Östersund igen, trevligt trevligt!
Imorgon är det också tävling i Östersund, dock kanske jag ska stå på sidan! Den som är där får se :P
På Söndag är det tävling i Östersund skate 5 km längd!

Så i helgen ska jag vara i Östersund och tävla förhoppningsvis allt! hihi
Sedan ska jag chilla kanske inhandla en och annan julklapp (;
Har me mig datan så lär bli en och en annan uppdatering när jag har lite tråkigt!
Ska även inviga ny skidorna som jag igår sprang ner på "stan" och köpte bindningar till såhär i sista stund. Blev även lite vallning men slut putsen står Långberg för som tur e!

Nu är det BARA en kvart kvar till maten öppnar...!
Bäst jag börjar vässa armbågarna så man kanske inte blir helt överkörd av byggare och andra vanliga elever som tydligen aldrig sätt mat förut :O



Hööörs på heeeej, hälsa HEM! // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar