fredag 2 december 2011

Julklappar


Idag har jag varit och handlat lite julklappar med bror och syster! har även införskaffat en jacka eller a får den på söndag :) wiiiiihoooo
Sedan så sitter jag och kollar på One peace en av alla grejer jag önskar mig i julkapp! Okej, för sisådär två år sedan då jag och brink var på läger i Meråker så tyckte vi att det såg rent ut sagt förjävligt ut... Fatta inte riktigt hur man kan ha en men ju mer tiden går detso mer vill jag ha en! Men fan den ska inte sticka ut med värsta färgen men fatta skönt å chilla i på läger å tävlingar och bara när man är hemma :P





http://www.pieceofnorway.se/shop/ finns dessa två! Mina två favoriter ;)
Väldigt fina bilder blev det, NOT!
Men orkar inte fixa nå bättre, för nu ropar mamma att jag ska gå ut och tända ljus! Jajamän de e det man brukar få göra när man är hemma, ikväll blir det TACOS! eller rättare sagt NU! såhär 1,30 h senare ;) KAn också medela att jag tände bara 27 ljus och då är de långt i från alla :O
aja plikten kallar! // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar