torsdag 1 december 2011

You are Beautiful!

Chillar grillen hem hemma, Jajamän man fick ju åka hem redan idag med tränare långberg! Skönt då slapp jag ta Bussen imorgon vi lunch. Imorgon har jag hel vila vilket innebär sovmorgon sedan funderar jag på att julbak tillsammans med syster fast det vet hon inte riktigt om ännu :P
Nu kan jag gå in lite mer på lägret!
Mellan måndag och torsdag har jag och stora delar av skidskytte gymnasium i Sollefteå varit i fina Ramundberget för att åka skidor på snö! Vilket var riktigt roligt men det var tur att vi åkte hem idag för idag har det mest varit isigt och små regnat mest hela tiden, det får faktiskt gärna snöa istället.
Vi har iaf bott 4-5 i varje stuga jag fick bo med Hägesten, Patty, Märta och Elina vilket var toppen BRA! Jag var äldst av alla på lägret det kan man säkert inte tro, jag känner mig verkligen inte äldst.
Jag insåg också till en stor besvikelse att detta var mitt sista läger i Ramund med skidgym :(( sorgligt men sant....
Shiit hur blir det nästa år då???  Då ska jag stå på egna ben typ, fast jag vet ju att jag vill flytta till Östersund som det ser ut nu (: Fast vet inte vad jag vill plugga och om jag ska plugga ska jag plugga nått vettigt och vad är det som är vettigt! Ju mer jag funderar desto mer osäker blir man ju..
Aja jag skjuter upp detta  problem till en annan dag! (:
Har haft mycket tid till att spana på snygga norrmän men faaaaan dom åker ju för snabbt man hinner ju inte riktigt med ;)  haha närå!!


Nä nu ska jag Sova ska ju upp och se Julkalendern imorgon bitti kvart över 7, Viktigt!!
Godnatt // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar