måndag 12 december 2011

Snö, snö, snö

Halloj!
Lite dålig update på senaste tiden men försöker så gott jag kan :p
Här i Sollefteå snöar det i alla fall för fulla muggar. Finns en hel del nu med andra ord, härligt! :)

I helgen har det varit mycket som hänt. Bland annat tävlingspremiär i fredags. Gick käpprätt åt skogen men det visste jag ju redan innan så. Får se de som bra träning. Och jag är glad att jag åtminstonde kan vara med :)  Var väldigt jobbigt att köra till och från Östersund, med massa snö som föll ner i massor och väldigt halkiga vägar, men annars så funka de :)

Annars i helgen så har jag åkt skidor på Hallsta där det var mycket, mycket snö! :)
Anton fick även en liten lektion i skidåkning men det gick inge vidare. Liten kass bild finns ju här nere på det blivande stjärnskottet... Synd att videon inte gick att lägga upp.

idag har det varit RIG-möte på schemat. Jobbigt att sitta och lyssna så länge men tur vi fick lite fika :) hihi!

Nu ska jag besöka sängen för i morgon blir det julkalendern 07.15 och sedan dra på skolan och kolla på Lucia. Myspys! :)

Simma lugnt! /V

Sne bild, men de bjuder jag på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar