söndag 25 december 2011

Jul Jul Strålande JUL!

Eftersom jag inte orkar skriva så mkt så bjuder jag på lite bilder ;)

Traditioner är traditioner! Så länge jag kan minnas har vi spelat hockeymatch varje julafton och så även iår (:
En dag som denna går hockeyn före skidåkningen (: Måste ju visa att man lärt sig nått efter att ha tittat på en hel del matcher och träningar i sina dar.. Gillar dock inte sargerna, det gör ONT!
Klockren julklapp från Brink, nu kanske jag slipper att kvadda naglarna direkt ;)
 
Nu BrudaR kommer vi få de grymt kul!:P Tack Settis :P

Jag och Carro <3


Jag och Bror Oscar! Har ju även rött läppstift mycke fagert NOT!!
Bror och bror påväg ut på ett ÅK! Jag vill också (:

Mamma och pappas hemliga aktivitet! En ridtur på Islandshästar hela familjen
Har som ingen riktig erfarenhet av hästar mer än att jag tycker att dom har stora äckliga ögon..
Bror Oscar, ser ju riktigt bra ut :)

Mammsen :)

Jag och bror Linus efter vi har ridit i över en timme ;) Få se vad det blir för roligt nästa år :D

Just nu sitter jag här i min One peace och bara chillar som en jätte bäbis, men vare nå jag sket i så vare väl de! Har nu på eftermiddagen sett båda ensam hemma som gick på fyran ;) Somnade lite fint där mitt i nån gång! woooooooops
Har även hunnit med att spela en massa kort med mamma, pappa och Linus!
Imorgon blir det upp tidigt och köra intervaller på södraberget sedan blir det lite mellandagsrea och  middag hos farmor, fullt upp precis som det ska vara (:
  Goooooo Jul på er // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar