söndag 4 december 2011

Andra Advent

iDag har jag vaknat med tuppen för att se dagens avsnitt av Julkalender. Efter det blev det att ta bilen till Bsk för att trampa cykel och sedan snabbt hem och bänka sig i soffan för att se herrarnas jaktstart! Gooo Bergman säger ja bara (: kul!
Efter det blev det en repa till Birsta och skaffa lite grejer till projektarbetet efter det hem packa äta kolla sporten och så vidare..
Väl efter 1 timme eller två kanske till och med tre så satt jag i rödafaran påväg till Sollefteå! Riktigt underhållande bilresa faktiskt hade hänt ganska mycket sen sist om man säger så!

Framme i Sollefteå drog vi på skolan lämnade lite skidor och han även med att häääääääää på två tvättmaskiner, det gäller att jobba effektivt! Blev också den gamla hederliga cooprundan! Hade klarat mig 10 gånger bättre utan den. Tack för att du får mig att känna mig så jävla värdelös, du har verkligen lyckats...
Men efter regn kommer solsken även fast det ser tungt ut just nu :(

Nä nu ska jag inte fortsätta skriva om något utan mening bäst jag slutar, ha en fortsatt bra andra advent <3
kram// Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar