tisdag 20 december 2011

All this WAY

Blev överlycklig när mamma ringde igår och sa att hon kom och hämta mig, hade aldrig gått att åka buss! Känns konstigt att man åker hem på jullov julkänslan finns inte riktigt där trots att jag följt julkaländern varje dag på tv i 20 dagar. Riktigt bra faktiskt (:
Nu blir det att jobba lite på Julkänslan. :) Imorgon fyller man ju år också ;) Jag å mamma fyller 70ÅR!! (Y)
Man börjar ju bli gammal ;)

Kanske blir handling av lite julklappar också även fast jag har läget under kontroll, känns riktigt bra faktiskt.
Ska ju träna också, blir till att Biffa lite måste ju klara av den här julen också :P

Nä nu ramlar ögonlocken träningen tog hårt på mig idag! Har varit trött hela kvällen så nu viker jag ner mig och vänder huvudet mot kudden istället!
Man blir ju ändå inge klok på dethär, puss på er <3

Lite rivigt TEEEE å det slutar såhär, ganska kul faktiskt! Palla va tråkig hela tiden då...

Pappa bjuder på sig själv lite ;)

Godnatt!! // Anna ST

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar