tisdag 27 december 2011

nära skjuter ingen hare

Idag har jag varit på mellandags rea med BÄSTA LINNEA!! Blev några små saker sådär men inge riktigt fynd, handla upp present kort på make up store som jag fick av bror å där hade dom iaf ingen rea ;) kosta va de kosta vill säger ja baa.
Blev där hela dagen om man räknar bort att jag tog en rejäl sovmorgon ;) Älskar å sova å ligga å dra sig å känna att man inte har bråttom till nått! SÅ UNDERBART BRA!
Man landa tillslut hemma lagom till middagen, spagetti å köttfärsås! YEAH..
Efter det blev re att dra på BSK med bror, jag hade lite lugn löpning på schemat! Lugnt blev det ända tills jag kommer med min super ide " nu ska jag knäcka brorsan"
Det lugna övergick till lite fortare som övergick till att jag fick håll som övergick till att jag spurta ner bror, självförtroendet på topp!
Efter de blev det hockey lir man passar ju på att göra lite som man vill när man är hemma det som inte skadar det härdar, försökte lära mig skjuta :) blev faktiskt lite bättre fast väldigt långt ifrån bra, får ju upp pucken i nättacket iaf vilket typ va målet! Nå riktigt slagga blev det inte nöjer mig med mina fina skott balanserande på ett ben (y) haha
Väl hemma igen tog jag tag i bomb ned slaget ( mitt rum) Inte kul.... Har även packat väskan tagga tagga tagga! ! !
Blev även en titt på nå program på 1an riktigt nice måste se imorgon också (:
Nä nu måste jag tagga ner lite och somna ska ju upp alldeles förtidigt för min smak 06,45 på pappa jobb hua bäst jag stänger ner det här nu med detsamma händer ju ändå inge vettigt här e ;)
God Natt Kramis // Anna ST 

www.annasvedin.webbly.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar